Tevredenheidsonderzoek
Leerwerkbedrijf Oostereiland streeft naar tevreden deelnemers, daarom wordt onze dienstverlening regelmatig geëvalueerd.
Via de NBEC wordt er geregeld klanttevredenheidonderzoek gedaan onder de cliënten van de aangesloten leden.
Medezeggenschap
Minimaal vier keer per jaar vindt er een deelnemersvergadering plaats waarin zowel de begeleiding als de deelnemers onderwerpen voor de agenda kunnen aandragen. Van de vergadering wordt een verslag gemaakt, dat onder de deelnemers wordt verspreid. Dit jaar zijn enkele deelnemers en naasten bezig met het opzetten van een vrijwillige deelnemersraad.
Klacht?
Heb je een klacht? Bespreek het dan met de begeleiding.
Vertrouwenspersoon
Je kunt ook contact opnemen met een vertrouwenspersoon. Hoe dat gaat, lees je hier.
Ben jij jonger dan 18 jaar of (pleeg)ouder van een jeugdige deelnemer? Dan kan je contact opnemen met het AKJ.
Klachtenprocedure
Deelnemers (en ouders of vertegenwoordigers) met een klacht kunnen ook contact opnemen met Klachtenportaal Zorg voor de klachten- en geschillenregeling. Dat kan via de volgende link:
https://klachtenportaalzorg.nl/klacht-indienen/
Klachtenportaal werkt volledig onafhankelijk en zal binnen zes weken met hoor en wederhoor een bindende uitspraak doen over de klacht. Hier zijn voor de deelnemer en ouder/vertegenwoordiger geen kosten aan verbonden.